Download Good Mp3 Music
Login: Password:
   Browse by Artist: # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
   Our stats: Artists: 185157 (+25) | Albums: 692122 (+71) | Tracks: 7515823 (+731)

Dj Magic Mike mp3 download (27 tracks)

Text Of The Day

Search by artist, album or song!
Find
We recommend it!


Album: Bad Boys Of Bass mp3 download

Year: 0
Artist: Dj Magic Mike
Quality: High
Rating: StarStarStar

Dj Magic Mike - Bad Boys Of Bass album


Track listing:


No. Title Size
1. Dj Magic Mike - Intro.mp3 5.03 Mb download
2. Dj Magic Mike - BIM-Bust Em Down.mp3 11.18 Mb download
3. Dj Magic Mike - Pump Ya Fist.mp3 8.14 Mb download
4. Dj Magic Mike - Dont Fake It.mp3 7.67 Mb download
5. Dj Magic Mike - Rock,Skate,Roll,Bounce.mp3 9.47 Mb download
6. Dj Magic Mike - Turntable Wizard.mp3 9.89 Mb download
7. Dj Magic Mike - Who Wanna Party.mp3 9.84 Mb download
8. Dj Magic Mike - Work Dat Body.mp3 11.87 Mb download
9. Dj Magic Mike - Check It Out.mp3 11.18 Mb download
10. Dj Magic Mike - Player.mp3 8.74 Mb download
11. Dj Magic Mike - Like This Yell.mp3 8.45 Mb download
12. Dj Magic Mike - Raise It Up.mp3 9.44 Mb download




We Recommend: Taylor Swift mp3 (6 albums)!


Album: Bass Is The Name Of The Game mp3 download

Year: 0
Artist: Dj Magic Mike
Quality: High
Rating: StarStarStar

Dj Magic Mike - Bass Is The Name Of The Game album


Track listing:


No. Title Size
1. Dj Magic Mike - Bass is the Name of the Game-01.mp3 9.88 Mb download
2. Dj Magic Mike - Bass is the Name of the Game-02.mp3 7.95 Mb download
3. Dj Magic Mike - Bass is the Name of the Game-03.mp3 10.44 Mb download
4. Dj Magic Mike - Bass is the Name of the Game-04.mp3 7.68 Mb download
5. Dj Magic Mike - Bass is the Name of the Game-05.mp3 7.45 Mb download
6. Dj Magic Mike - Bass is the Name of the Game-06.mp3 6.94 Mb download
7. Dj Magic Mike - Bass is the Name of the Game-07.mp3 7.53 Mb download
8. Dj Magic Mike - Bass is the Name of the Game-08.mp3 7.13 Mb download
9. Dj Magic Mike - Bass is the Name of the Game-09.mp3 5.30 Mb download
10. Dj Magic Mike - Bass is the Name of the Game-10.mp3 6.26 Mb download
11. Dj Magic Mike - Bass is the Name of the Game-11.mp3 6.08 Mb download
12. Dj Magic Mike - Bass is the Name of the Game-12.mp3 5.58 Mb download
13. Dj Magic Mike - Bass is the Name of the Game-13.mp3 6.72 Mb download



We Recommend: Avenged Sevenfold mp3 (8 albums)!






Artist: Eminem
Song: No Love



Young money
Throw dirt on me, and grow a wild flower,
But it's fuck the world, get a child out her,
Yeah my life a bitch, but u know nothing bout her,
Been to hell and back, I can show you vouchers,
I roll in sweets, I'm smoking sour,
Married to the game, but she broke her vows,
That's why my bars, are full of broken bottles,
And my night stands are full of open bibles,
Ugh I think about more then I forget,
But I don't go around fire expecitng not to sweat,
And these niggers know I lay them down make your bed,
Bitches try to kick me while I'm down I break your leg,
Money out weighing problems on the triple beam,
I'm sticking to the script, you niggers skipping scenes,
Ugh be good or be good at it, fucking right I got my gun semi carter-matic.

Yeah put they dick in there mouth, so I guess it's fuck with they say,
I'm high as a bitch, up up and away, man I come down in a couple of days,
Okay you want me up in the cage, then I'll come out in big smoke,
I got this world stuck in a safe, cominbation is the cheat code,
It's weezy mother fucka blood gang and I'm in bleed mode, all about my dope but I don't even check the peep hole,
So you can keep knocking, but wont lock me down, no love lost, no love found.

It's a little to late to say that your sorry now, you kicked me when I was down, but what you say just don't hurt me (that's right, and I don't need you, don't wanan see you, bitch you get no love)
You showed me nothing but hate, you ran me into the ground but what comes around goes around, and you don't hurt me (that's right, and I don't need you, don't wanna see you, bitch you get no love)

Bitch you get no love.

No love x 7

I'm live again, more alive then I've been in my whole entire life,
I can see these people ears perk up as I begin, a spaz with a pin I'm a little bit sicker then most,
Shits gonna get thick again, they say the competition is stiff but I get a hard dick from this shit now stick it in,
I aint ever given in again, caution to the win complete freedom look at these rappers how I treat them so why the fuck would I join them, when I beat them,
They call me a freak cuz I like to spit on these pussy's before I eat them, man get these whack cock suckers stage where the fuck is Kanye when you need him,
Snatch the mic from them bitch ima let you finish in a minute yeah the rap was tight but ummm, ? got the greatest verse of all time so you might wanna go back to the lab tonight,
And um scribble out them rhymes you was gonna spit an start over from scratch and write new ones, but I'm afraid it aint gonna make no difference when I rip the shades and tear it in half tonight,
It's an adrenaline rush you feel the bass thump all the way to the parking lot fellow, set fire to the mic and ignite the crowd you can see the sparks from hot metal,
Cold hearted from the day I bogaurded the game I soul started, a rock fellow and I'm not even in my harshest you can see can get roasted, cuz marshal not mellow,
So on top, fill it from the top, I'm not gonna stop em, standing on my monopoly board, that's means I'm on top of my game, and it don't stop, till my hip don't hop anymore,
When you so good, that you can't say it cuz it aint even cool for you to sound cocky anymore,
People just get sick cuz you spit these fools drool & dribble a drop anymore, and you can't ever break my stride, you never slowed the momentum and at any minute I'm about to blow you never take my pride,
I'm killing the flow slow and venom, pwn niggers, no mercy mark my words, and let enough relentless I smell blood, I don't give a fuck keep given them hell, where was you when I fell and needed help up, you get no love,

It's a little to late to say that your sorry now, you kicked me when I was down, but what you say just don't hurt me (That's right, and I don't need you, don't wanna see you, bitch you get no love)
You showed me nothing but hate, you ran me into the ground but what comes around goes around, and you don't hurt me (That's right, and I don't need you, don't wanna see you, bitch you get no love)

Bitch you get no love.

No love x 7


Music @ Wikipedia
MP3 @ Wikipedia



- Copyright © 2000-2010 Download Mp3 Music llc.